A KONZULI HIVATAL ELÉRHETŐSÉGEI:
Cím: Hogeweg 14, 2585 JD Den Haag, Google térkép: https://maps.app.goo.gl/KTH1jxcvJ2dXgLp76
E-mail: Consulate.HGA@mfa.gov.hu
Felhívjuk figyelmét, hogy az időpontfoglaló rendszeren kívül emailen és telefonon érkező időpontfoglalásra nincsen lehetőség.
A megnövekedett igényekre tekintettel kérjük továbbá, hogy kérdésével kapcsolatban először minden esetben honlapunkon szíveskedjen tájékozódni, ha pedig további kérdése van, emailben keresse fel hivatalunkat.
Amennyiben az ön által kért tájékoztatás szerepel honlapunkon, vagy kívül esik a Konzuli Szolgálat illetékességi területén, üzenetére nem küldünk külön választ.
TELEFONOS TÁJÉKOZTATÁS:
Telefonos megkereséseket rendkívül korlátozottan tudunk fogadni a +31-70-222-3999 telefonszámon.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy online időpontfoglaló rendszerünk elérhető, melyen keresztül minden konzuli szolgáltatásunk biztosított.
IDŐPONTFOGLALÁS:
FONTOS: Kérjük, ha nem tudnak megjelenni a lefoglalt időpontban (a visszaigazolás vagy a figyelmeztető e-mail segítségével) töröljék az időpontot, szabaddá téve mások számára.
Amennyiben nem találnak megfelelő szabad időpontot, javasoljuk, hogy többször keressék fel az online időpontfoglaló rendszert, a folyamatosan felszabaduló időpontok azonnal foglalhatók.
Kérjük közreműködésüket az ügyfélfogadás gördülékenyebb lebonyolításában az alábbiak szerint:
- minden esetben tájékozódjanak az ügyintézés részletes menetéről és a szükséges dokumentumokról a honlapunkon;
- az adatlapokat kinyomtatva és kitöltve, de nem aláírva szíveskedjenek magukkal hozni. Az adatlapok kitöltésére a Konzulátuson a folyamatos ügyfélfogadás miatt nincsen lehetőség;
- csak a hiánytalan kérelmeket tudjuk elfogadni;
- fizetés kizárólag bankkártyával lehetséges;
- torlódások elkerülése érdekében az ügyfélfogadásra a megadott pontos időpontban érkezzenek, és legfeljebb 5 perccel korábban csöngessenek, mert a váróterem szűkössége miatt, nincs lehetőség az épületben történő várakozásra és kísérők fogadására. Az ügyfélfogadó térbe csak az ügyintézésben közvetlenül érintett ügyfelek léphetnek be (kísérők a hivatalon kívül várakozhatnak).
ELKÉSZÜLT OKMÁNYOK ÁTVÉTELE:
Az elkészült okmányok, előzetes értesítést követően minden hétfőn, szerdán 14.00-16.00 között és pénteken 10.00-12.00 között személyesen átvehetők külön foglalás nélkül (kivéve munkaszüneti napokon). Házastársa vagy másik nagykorú személy irata, okmánya, dokumentuma csak szabályosan és megfelelően kitöltött és aláírt meghatalmazással vehető fel.
2025-ben az ügyfélfogadás, magyar és holland munkaszüneti napok miatt, az alábbi napokon szünetel:
Január 1.
Április 18.
Április 21.
Május 1 - 2.
Május 5.
Május 29.
Június 9.
Augusztus 20.
Október 23 - 24.
December 24 - 26.