Hollandiában a bejelentkezéshez, regisztrációhoz, házasságkötéshez és egyéb hivatalos ügyek intézéséhez szükséges magyar okiratok beszerzése (anyakönyvi kivonat, családi állapot, hatósági erkölcsi bizonyítvány):
ANYAKÖNYVI KIVONAT BESZERZÉSE (SZÜLETÉS, HÁZASSÁG, HALÁL):
1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM
Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
- Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.
- Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása ingyenes és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
- A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy nemzetközileg elfogadott születési/házassági/halotti anyakönyvi kivonatot és továbbítjuk a küldött borítékban.
- További hitelesítés nem szükséges a hollandiai ügyintézéshez, fordítás is csak abban az esetben, ha a megjegyzés rovatban bármilyen bejegyzés szerepel (pl. válás esetében).
- A többnyelvű formanyomtatványra (kérelem 3. oldal) a holland ügyintézéshez nincs szükség (javasoljuk, hogy a nem kérem opciót húzza alá).
2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM
- Személyes megjelenéssel, 'Anyakönyvi kivonat kiállítása' ügytípusra foglalással, díjmentes.
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
- Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll.
- A kérelem alapján kiállítunk egy nemzetközileg elfogadott születési/házassági/halotti anyakönyvi kivonatot További hitelesítés nem szükséges a hollandiai ügyintézéshez, fordítás is csak abban az esetben, ha a megjegyzés rovatban bármilyen bejegyzés szerepel (pl. válás esetében).
- Az okirat kiállítása ingyenes és kb 3-4 hét alatt készül el, a magyar hatóság visszajelzésétől függően.
ÁTVÉTEL:
Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:
- holland lakcímre postázás;
- Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).
Adatlap anyakönyvi kivonat igényléséhez
CSALÁDI ÁLLAPOT IGAZOLÁS BESZERZÉSE - DÍJKÖTELES!
1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM
Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
- Igazolás az átutalásról (€30);
- Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.
Átutaláshoz szükséges adatok:
- Az okirat kiállításának díja: €30
Számlaszám: Embassy of Hungary - NL18 ABNA 0527 7008 00
Kérjük, a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni a kérelmező nevét!
- Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása díjköteles és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
- A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy tanúsítványt és továbbítjuk a küldött borítékban.
- A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és családi állapotát, Hollandiában elfogadott okirat. (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).
2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM
- Személyes megjelenéssel, 'Családi állapot igazolása' ügytípusra foglalással, díjköteles: €30.
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
- Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll.
Az okirat kiállítása díjköteles, a €30 helyben bankkártyával lehet befizetni az igazolás helyben átvehető.
ÁTVÉTEL:
Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:
- holland lakcímre postázás;
- Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).
Adatlap családi állapot igazolás igényléséhez
HATÓSÁGI ERKÖLCSI BIZONYÍTVÁNY BESZERZÉSE - DÍJKÖTELES!
1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM
Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
- Igazolás az átutalásról (€60 magyar nyelven, VAGY €105 angol nyelven);
- Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.
Átutaláshoz szükséges adatok:
- Az okirat kiállításának díja: €60 (magyar nyelven) VAGY €105 (angol nyelven)
Számlaszám: Embassy of Hungary - NL18 ABNA 0527 7008 00
Kérjük, a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni a kérelmező nevét!
- Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása díjköteles és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
- A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy tanúsítványt és továbbítjuk a küldött borítékban.
- A külképviselet útján kért erkölcsi bizonyítványt elektronikus közokiratként állítjuk ki, kérésre a magyar nyelvű okirat adattartalmával megegyező angol nyelvű fordítással.
- A díja €60 magyar nyelven, vagy €105 angol nyelvű fordítással. Az igazolást kb. 1-2 héten belül tudjuk továbbítani, a magyar hatóság visszajelzésétől függően.
- A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).
2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM
- Személyes megjelenéssel, 'Hatósági erkölcsi bizonyítvány' ügytípusra foglalással, díjköteles: €30.
Szükséges dokumentumok:
- Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
- Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
- Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll.
- A külképviselet útján kért erkölcsi bizonyítványt elektronikus közokiratként állítjuk ki, kérésre a magyar nyelvű okirat adattartalmával megegyező angol nyelvű fordítással.
- A díja €60 magyar nyelven, vagy €105 angol nyelvű fordítással, amit helyben bankkártyával lehet befizetni.
- A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).
- A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat. (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).
- Az igazolást 1-2 héten belül tudjuk továbbítani, a magyar hatóság visszajelzésétől függően, az alábbiak szerint.
ÁTVÉTEL:
Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:
- holland lakcímre postázás;
- Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).