Hollandiában a bejelentkezéshez, regisztrációhoz, házasságkötéshez és egyéb hivatalos ügyek intézéséhez szükséges magyar okiratok beszerzése (anyakönyvi kivonat, családi állapot, hatósági erkölcsi bizonyítvány):

 

ANYAKÖNYVI KIVONAT BESZERZÉSE (SZÜLETÉS, HÁZASSÁG, HALÁL):

1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM

Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).

 

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
  • Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.

 

 

  • Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása ingyenes és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
  • A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy nemzetközileg elfogadott születési/házassági/halotti anyakönyvi kivonatot és továbbítjuk a küldött borítékban.
  • További hitelesítés nem szükséges a hollandiai ügyintézéshez, fordítás is csak abban az esetben, ha a megjegyzés rovatban bármilyen bejegyzés szerepel (pl. válás esetében).
  • A többnyelvű formanyomtatványra (kérelem 3. oldal) a holland ügyintézéshez nincs szükség (javasoljuk, hogy a nem kérem opciót húzza alá).

 

 

2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM

  • Személyes megjelenéssel, 'Anyakönyvi kivonat kiállítása' ügytípusra foglalással, díjmentes.

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
  • Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll. 

 

  • A kérelem alapján kiállítunk egy nemzetközileg elfogadott születési/házassági/halotti anyakönyvi kivonatot További hitelesítés nem szükséges a hollandiai ügyintézéshez, fordítás is csak abban az esetben, ha a megjegyzés rovatban bármilyen bejegyzés szerepel (pl. válás esetében).
  • Az okirat kiállítása ingyenes és kb 3-4 hét alatt készül el, a magyar hatóság visszajelzésétől függően.

 

ÁTVÉTEL:

Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:

  • holland lakcímre postázás;
  • Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).

Adatlap anyakönyvi kivonat igényléséhez

 

 

 

 

 

CSALÁDI ÁLLAPOT IGAZOLÁS BESZERZÉSE - DÍJKÖTELES!

1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM

 

Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).

 

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
  • Igazolás az átutalásról (€30);
  • Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.

 

Átutaláshoz szükséges adatok:

  • Az okirat kiállításának díja: €30

Számlaszám: Embassy of Hungary - NL18 ABNA 0527 7008 00

Kérjük, a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni a kérelmező nevét! 

 

  • Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása díjköteles és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
  • A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy tanúsítványt és továbbítjuk a küldött borítékban.
  • A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és családi állapotát, Hollandiában elfogadott okirat. (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).

 

2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM

  • Személyes megjelenéssel, 'Családi állapot igazolása' ügytípusra foglalással, díjköteles: €30.

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
  • Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll.

Az okirat kiállítása díjköteles, a €30 helyben bankkártyával lehet befizetni az igazolás helyben átvehető.

ÁTVÉTEL:

Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:

  • holland lakcímre postázás;
  • Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).

 

Adatlap családi állapot igazolás igényléséhez

 

 

 

HATÓSÁGI ERKÖLCSI BIZONYÍTVÁNY BESZERZÉSE - DÍJKÖTELES!

1. POSTAI ÚTON BEADOTT KÉRELEM

 

Az alábbi dokumentumokat küldje el postai úton a Hágai Konzulátus címére (Consulaat van Hongarije; Hogeweg 14, 2585JD Den Haag).

 

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Másolat a kérelmező magyar útleveléről vagy a személyi igazolványáról fénymásolat a magyar lakcímkártyájáról, ha rendelkezésre áll;
  • Igazolás az átutalásról (€60 magyar nyelven, VAGY €105 angol nyelven);
  • Válaszboríték a kérelmező nevére megcímzett és minimum 2 db bélyeggel, vagy ajánlott szelvénnyel ellátott - lehetőleg A5 méretű.

 

Átutaláshoz szükséges adatok:

  • Az okirat kiállításának díja: €60 (magyar nyelven) VAGY €105 (angol nyelven)

Számlaszám: Embassy of Hungary - NL18 ABNA 0527 7008 00

Kérjük, a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni a kérelmező nevét! 

 

  • Felhívjuk figyelmét, hogy csak a hiánytalanul kitöltött kérelem beérkezését követően tudjuk az okiratot kiállítani. Az okirat kiállítása díjköteles és kb 3-4 hét alatt készül el a magyar hatóság visszajelzésétől függően!
  • A hiánytalan kérelem alapján kiállítunk egy tanúsítványt és továbbítjuk a küldött borítékban.
  • A külképviselet útján kért erkölcsi bizonyítványt elektronikus közokiratként állítjuk ki, kérésre a magyar nyelvű okirat adattartalmával megegyező angol nyelvű fordítással.
  • A díja €60 magyar nyelven, vagy €105 angol nyelvű fordítással. Az igazolást kb. 1-2 héten belül tudjuk továbbítani, a magyar hatóság visszajelzésétől függően
  • A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat (további hitelesítés/fordítás nem szükséges). 

 

 

2. SZEMÉLYESEN BEADOTT KÉRELEM

  • Személyes megjelenéssel, 'Hatósági erkölcsi bizonyítvány' ügytípusra foglalással, díjköteles: €30.

Szükséges dokumentumok:

  • Eredeti kérelem nyomtatvány, pontosan kitöltve és aláírva;
  • Magyar útlevél vagy a személyi igazolvány bemutatása;
  • Lakcímkártya, amennyiben rendelkezésre áll.

 

  • A külképviselet útján kért erkölcsi bizonyítványt elektronikus közokiratként állítjuk ki, kérésre a magyar nyelvű okirat adattartalmával megegyező angol nyelvű fordítással.
  • A díja €60 magyar nyelven, vagy €105 angol nyelvű fordítássalamit helyben bankkártyával lehet befizetni.
  • A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat (további hitelesítés/fordítás nem szükséges). 
  • A konzul által kiállított tanúsítvány magyar és angol nyelven tartalmazza a kérelmező adatait és igazolja kívánt tényeket, Hollandiában elfogadott okirat. (további hitelesítés/fordítás nem szükséges).
  • Az igazolást 1-2 héten belül tudjuk továbbítani, a magyar hatóság visszajelzésétől függően, az alábbiak szerint. 

 

ÁTVÉTEL:

Az átvétel módját a személyes beadáskor kérjük jelezni az alábbi lehetőségek szerint:

  • holland lakcímre postázás;
  • Magyarország Hágai Konzulátusán személyes átvétel (előzetes értesítés után szerdán 14.00-16.00 és pénteken 10.00-12.00 között).

 

Adatlap erkölcsi bizonyítvány igényléséhez